Administratívny pracovník, Asistent

Banská Bystrica, Bánskobystrický kraj – Hľadáme: Asistenta prípadne brigádnika na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.), a ďalšie činnosti podľa potreby. Ponúkame: Asistent bude mať k dispozícii notebook, firemný telefón a kanceláriu v centre mesta. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického týmu. Asistent bude tiež kompletné zaškolený. V prípade preukázania šikovnosti možnosť vyššieho zárobku ako aj kariérneho rastu. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Pracovná doba: Skrátený úväzok: 25 – 35 hodín týždenne. Možnosť práce aj na plný úväzok. Práca je vhodná aj pre absolventa VŠ. Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia. Druh pracovného pomeru hlavný pracovný pomer Ponúkaný plat dohodou Iné výhody V prípade šikovnosti možnosť pracovného postupu na vyššie pozície ako: Správca nájomných nehnuteľností, proj…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *